To rysunki pochodzące z lekcji etyki w szkole dla klasy "zero". Dziękuję Sąsiadowi, za fatygę i świetny pomysł. Prace przedstawiają tematy, które były akurat omawiane. Zabawa polega na tym, żebyśmy spróbowali je odgadnąć.
rys.1.
rys.2
rys.3.
rys.4.
rys.5.
moje propozycje: 1. Potrzebujemy energii do życia. 2. Inność można oswoić. 3. Dziwni ludzie zabronili nam obchodzić Halloween a teraz boimy się o swoje koty. 4. Niepełnosprawni są wśród nas. 5. Macie w domu fokę???
OdpowiedzUsuńhahahaha! ubawiłem się po pachy ! :)))))))))))
Usuńniestety tematy są zdecydowanie bardziej...no... prozaiczne :)))))))))))))
ale propozycje są rewelacyjne.
doskonałe.
S.
rys.3
OdpowiedzUsuńDoriss: Czarne koty trzeba bronić w szczególności:) Jestem również ciekawa skąd ten smutek na twarzach dziewczynek? Pewnie koledzy z klasy (chodzący na religię) powiedzieli, że za robienie dyń idzie się do piekła (co też usłyszała moja córka). Na szczęście nie wie, co to piekło. Pewnie się tam coś wypieka:P
Nie, nie, koledzy z klasy, chodzący na religię to powiedzieli, że do piekła się idzie za "niechodzenie do kościoła", tyle wystarczy na piekło :)
UsuńA piekło wiemy, co to, bo przerabiamy sobie różne wizje świata ;)
Temat rys 3 jest dużo bardziej poważny, zbieżnośc dyn i kotów - przypadkowa. pozdrawiam.
3. Jest wieczór, a system ostrzegawczy w ogrodzie - dwa koty - sygnalizuje, że ktoś wszedł bez pozwolenia na teren posesji i podchodzi do drzwi - kto to? co to? czy to sen czy jawa? a może to tylko przebrane dziecko z sąsiedztwa przyszło po cukierki? - ale gdzie te cukierki??? Sylwia
OdpowiedzUsuńPamiętajcie, że w wieku 6-7 obowiązuje "realizm" :) znaczy mamy taki rysunek z kotami na ścianie :)))))))))
UsuńA kot na górze oznacza ... kota chodzącego po górze. :)
Ale co przedstawia cały rys 3. ?
Oto jest pytanie....